”Işıltılı Bir Cilt İçin”

Kusursuz bir cilde sahip olmak ; dünyayla   yüzleşmedeki  özgüveni bize verdiği için çok önemlidir.Çok özel cilt bakım terapileri ,çok  özel cilt  bakım  kremleri   yanında cilt ışıltısını  sağlıklı beslenmeden  alır .

C Vitamini doğal olarak deride bulunur ve kollegen üretiminde önemli rol oynar .Güneş altında kısa bir süre bile kalınsa bile C vitamini azalır.Cildimizin Cvitamin depolarını artırmak için bol sıvıyla birlikte C vitamini  bol miktarda içeren Portakal ,Greyfurt,Brokoli,Kivi,Kavun,Mango,Ahududu,Böğürtlen ,Karpuz ,Çilek ve her renk dolmalık biber tüketmeliyiz.

E Vitamini  ,  hücre zarlarının korunmasında çok önemlidir . Uv Radyasyon  etkilerinden ve yaşlanmanın etkilerinden  korunmada ,C  Vitamini ile birlikte rol alır .E Vitamini  en fazla Badem ,Ay Çekirdeği fındık ,Çam fıstığı  avakado mango,zeytin yağında bulunur .

Selenyum cilt elastikiyetini koruyan yaşlanmayı önleyici antioksidan mineraldir .Ceviz mantar ,yumurta, balık ,buğday ,tavuk ,hindi, süzme yoğurtta fazlaca bulabiliriz.

Cilt sağlığı için B Karoten içeren yiyecekler patetes havuç bal kabağı kırmızı biber kayısı  karalahana domates kiraz yemeliyiz .

Cilt yenilenmesinde önemi yüksek olan Çinko :istirdye istakozmidye kabak çekirdeğifasulye mercimek nohut fıstık ta çok fazlaca bulunur .

Omega-3 -yağ asitleri cildimizi güneşin zararlı etkilerinden  korur.Hayvansal omega 3 en fazla somon balığ,ı istiridye,   bitkisel omega da  keten tohumu ,ceviz ,kanola yağ,ı soya fasulyesinde fazlaca  bulabiliriz .

Doğal ,sağlıklı ,dengeli ve çeşitliliği fazla besinler tüketin  ,bol su  için..SAĞLIKLA KALIN…

Cildimizin ihtiyaçları her yaşta ve her durumda farklılık gösterir. Bu nedenledir ki cilt çok iyi değerlendirilmeli ve eksiklikleri tamamlanmalıdır.